Det pyntede ved Mølledammen Lagt online den: 26. maj 2026
Vi var 6 samlet i går mandag ved Mølledammen.
Der blev slået siv i dammen, slået kanter og fældet selvsåede træer. Der blev slået græs og taget kanter ved stenene.
Der var tid til formiddagsøl, og der blev sluttet af med pølser og brød.
3 timer var godt givet ud med et flot resultat.
Kilde: Landsbyforeningen for Oksenvad og Omegn
 Nyslået område omkring Mølledammen
 Afslutningsvis var der grillpølser og øl/vand
|